Запит цінових пропозицій для поточного ремонту мобільної амбулаторії

Сумська обласна громадська організація «Клуб «Шанс» (далі – «Організатор») робить запит цінових пропозицій для проведення процедури з місцевої закупівлі поточного ремонту мобільної амбулаторії автобусу Богдан 2007 року випуску, модель автобусу: А-06900, тип автобусу: спеціалізований вантажний – С, обслуговування, поточний ремонт, роботи з діагностики, заміни запчастин та ін.

Дана процедура необхідна для надання комплексних профілактичних послуг уразливим групам населення Сумської області та забезпечення роботи проекту «Від прецедентів до сталих практик: мобілізація спільнот, доступ до лікування, сталість послуг», що фінансується МБФ «Альянс громадського здоров’я» угода №55-GF-18 від 01.04.2018 року.

Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг:

Назва Кількість одиниць Додаткова інформація

 

1. Поточний ремонт

та заміна запчастин

 Одноразово Оплата за обслуговування буде здійснюватися в безготівковий розрахунок, послуги з ремонту автобусу Богдан 2007 року випуску повинні бути якісними відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону України «Про захист прав споживачів», «Цінова пропозиція» повинна містити: назву послуги, склад послуги, об’єм послуги та ін. (за потреби), які зазначені в додатку до «Цінової пропозиції»

 

Перелік цінової пропозиції у формі Додатку №1 до Запиту Цінових пропозицій

Термін виконання робіт та надання послуг – грудень 2018 року (з підписанням акту виконаних робіт який оформляється та підписується обома сторонами після отримання послуг).

Документи які підтверджують правовий статус постачальника та склад цінової пропозиції:

Право на здійснення діяльності, копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування  та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).
Цінова пропозиція повинна супроводжуватися повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника. На кожній сторінці документа повинні бути: підпис керівника або відповідальної особи за підготовку та оформлення «Цінової пропозиції», печатка організації (якщо ФОП працює без печатки, тоді біля підпису керівника ставиться позначка «БП»).
До розгляду можуть прийматися такі види пропозицій: цінові або комерційні пропозиції, офіційні листи, рахунки із зазначенням дати, реквізитів постачальника, підписом та печаткою організації (якщо ФОП працює без печатки, тоді біля підпису керівника або відповідальної особи ставиться позначка «БП»).
Цінова пропозиція може надходити у будь-який спосіб (кур‘єрською поштою, Укрпоштою або власноруч).

Постачальнику з моменту отримання «Запиту цінових пропозицій» надається не менше 3 робочих днів для підготовки відповіді на такі запити. Визначення переможця даної процедури закупівлі відбутися протягом 5 робочих днів з кінцевої дати отримання цінових пропозицій. Про результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не менше 3 (трьох) та не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі (поштою, електронною поштою або власноруч).

Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників

(http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf )

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні) крім акцизних товарів/послуг.

Посадова особа Організатора, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками (відповідальна за закупівлі):

Дейнега Валентина Леонідівна,

адреса : м. Суми, вул. Воскресенська, 10, 1 поверх,

номер телефону (0542) 79-59-07, 095-795-32-72,

телефон/факс (0542) 77-50-07,

e-mail  val.deynega@gmail.com

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *