Запит на цінові пропозиції для проведення місцевої закупівлі транспортних послуг

Сумська обласна громадська організація «Клуб «Шанс» (далі – «Організатор») робить запит на цінові пропозиції для проведення місцевої закупівлі транспортних послуг.

Дана процедура необхідна для надання комплексних профілактичних послуг уразливим групам населення Сумської області та забезпечення роботи проекту «Прискорити темпи зменшення рівня захворюваності на туберкульоз та ВІЛ за рахунок забезпечення загального доступу до своєчасної та якісної діагностики і лікування туберкульозу, шляхом розширення доказової медичної профілактики, діагностики та лікування ВІЛ та створення стійкої та життєздатної системи охорони здоров’я», що фінансується ДУ «Центр громадського здоров’я» (угода про надання субгранту № GF2019SG2 від 01.01.2019 року), донор: Глобальний фонд для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні.

Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг:

Назва Кількість одиниць Додаткова інформація

 

1 Транспортні послуги, (перелік у формі Додатку № 1 до Запиту Цінових пропозицій) Не визначена Оплата за обслуговування буде здійснюватися в безготівковий розрахунок, транспортні послуги повинні бути якісними відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону України «Про захист прав споживачів», для реалізації проекту потрібен вантажно – пасажирський мікроавтобус з можливістю доставки ТМЦ,  «Цінова пропозиція» повинна містити: назву послуги, склад послуги та ін. (за потреби)

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг – 

з січень 2019 року (підписанням акту наданих послуг яка оформляється та підписується обома сторонами після отримання послуг).

Документи які підтверджують правовий статус постачальника та склад цінової пропозиції:

1. Право на здійснення діяльності, копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування  та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).

2. Цінова пропозиція повинна супроводжуватися повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника. На кожній сторінці документа повинні бути: підпис керівника або відповідальної особи за підготовку та оформлення «Цінової пропозиції», печатка організації (якщо ФОП працює без печатки, тоді біля підпису керівника ставиться позначка «БП»).

3. До розгляду можуть прийматися такі види пропозицій: цінові або комерційні пропозиції, офіційні листи, рахунки із зазначенням дати, реквізитів постачальника, підписом та печаткою організації (якщо ФОП працює без печатки, тоді біля підпису керівника або відповідальної особи ставиться позначка «БП»).

4. Цінова пропозиція може надходити у будь-який спосіб (кур‘єрською службою, Укрпоштою або власноруч).

5. Постачальнику з моменту отримання «Запиту цінових пропозицій» надається не менше 3 (трьох) робочих днів для підготовки відповіді. Визначення переможця даної процедури закупівлі відбутися протягом 2 (двох) робочих днів з кінцевої дати отримання цінових пропозицій. Про результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі (поштою, електронною поштою або власноруч).

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні) крім акцизних товарів/послуг.

Посадова особа Організатора, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками (відповідальна за закупівлі):

Дейнега Валентина Леонідівна, відповідальна за закупівлі,

адреса : 40022, м. Суми, провулок Інститутський, 1/1,

номер телефону (0542) 77-50-07, (0542) 77-50-37, (095) 795-32-72, телефаксу (0542) 77-50-07, e-mail: val.deynega@gmail.com .

 

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *