Запит на цінові пропозиції для проведення місцевої закупівлі продуктових наборів

Сумська обласна громадська організація «Клуб «Шанс» (далі – «Організатор») робить запит на цінові пропозиції для проведення місцевої закупівлі продуктових наборів для клієнтів організації.

Дана процедура необхідна для надання комплексних профілактичних послуг уразливим групам населення Сумської області та забезпечення роботи проекту «Від прецедентів до сталих практик: мобілізація спільнот, доступ до лікування, сталість послуг», що фінансується БО «Всеукраїнська Мережа ЛЖВ» (угода про надання гранту №040-GF-18 від 01.01.2018 року).

Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг:

Назва та склад набору Кількість одиниць  

Додаткова інформація

 

1 Продуктові набори

(перелік у формі Додатку № 1 до Запиту Цінових пропозицій)

 

168 Оплата послуг буде здійснюватися в безготівковий розрахунок, продукти харчування повинні бути з терміном придатності відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону України «Про захист прав споживачів», «Цінова пропозиція» повинна містити: назву товару, склад товару, об’єм /вагу товару та ін. (за потреби)

 Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг –

з лютого по грудень 2018 року, щомісячно у продовж  2018 року (підписанням накладної яка оформляється та підписується обома сторонами після отримання товару).

Документи які підтверджують правовий статус постачальника та склад цінової пропозиції:

  1. Право на здійснення діяльності, копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування  та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).
  2. Цінова пропозиція повинна супроводжуватися повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника. На кожній сторінці документа повинні бути: підпис керівника або відповідальної особи за підготовку та оформлення «Цінової пропозиції», печатка організації (якщо ФОП працює без печатки, тоді біля підпису керівника ставиться позначка «БП»).
  3. До розгляду можуть прийматися такі види пропозицій: цінові або комерційні пропозиції, офіційні листи, рахунки із зазначенням дати, реквізитів постачальника, підписом та печаткою організації (якщо ФОП працює без печатки, тоді біля підпису керівника або відповідальної особи ставиться позначка «БП»).
  4. Цінова пропозиція може надходити у будь-який спосіб (кур‘єрською службою, Укрпоштою або власноруч).
  5. Постачальнику з моменту отримання «Запиту цінових пропозицій» надається 5 (п’ять) робочих днів для підготовки відповіді. Визначення переможця даної процедури закупівлі відбутися протягом 5 (п’яти) робочих днів з кінцевої дати отримання цінових пропозицій. Про результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі (поштою, електронною поштою або власноруч).

Посадова особа Організатора, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками (відповідальна за закупівлі): Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні) крім акцизних товарів/послуг.

Дейнега Валентина Леонідівна, відповідальна за закупівлі,

адреса : 40022, м. Суми, провулок Інститутський, 1/1,

номер телефону (0542) 77-50-07, (0542) 77-50-37, (095) 795-32-72, телефаксу (0542) 77-50-07, e-mail: val.deynega@gmail.com

Усі додатки доступні для завантаження за посиланням https://drive.google.com/file/d/1BJg2tZWeRAB3TLSmZVsqFo__4H4NmGDj/view?usp=sharing

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *